bdfgffd

nutizie

In nome di PETROKING PETROLEUM HEBEI CO., LTD, cinque di i nostri direttori di vendita anu assistitu à a fiera di Cantone di cinque ghjorni u 14 d'ottobre 2019 ottimi risultati in stu spettaculu.

I clienti chì anu visitatu u nostru spettaculu eranu da l'India, Tailanda, Vietnam, Russia Siria, Corea di Sud, Taiwan, Giappone, Malesia, Indonesia, Pakistan, Sudan, Sudafrica, Australia, Mongolia, Turchia, Arabia Saudita, Iraq, Paesi Bassi, Egittu è in Italia, sviluppemu l'affari cù i dece clienti in questi paesi, è uttenemu benefiziu mutuale è risultati win-win.

In questa fiera di Canton stemu continuendu à espansione a funzione di serviziu è a connotazione, miglioremu a qualità di u pruduttu, è custruimu grassu di l'impresa globale, demu pienu ghjocu à u rolu di una piattaforma tutte dimensioni per l'apertura chì "vende è beneficia u mondu", lucidatu carta di visita fatta in Cina, sustene l'imprese per sfruttà a diversificazione di u mercatu internaziunale, fà una migliore qualità, cuncepisce megliu, funziona i prudutti più forti ghjunghjenu in u mondu.

dasada

Dopu à a fiera, per migliurà è migliurà di più a nostra sucietà, avemu riassuntu ulteriori misure di ottimisazione: in primu locu, continueremu à rispettà alta qualità è sviluppu di qualità per risponde à i bisogni di diversi clienti. Facemu publicità è prumove i nostri prudutti di alta qualità. in questa fiera di Canton, Prumove a marca di l'impresa, espandendu l'influenza di l'imprese, facendu chì più clienti cunnoscenu i nostri prudutti è marca è vendenu i nostri prudutti in tuttu u mondu, espanderemu a scala di l'impresa è faremu u pruduttu cambiatu da u vantaghju di u prezzu à u tecnicu, standard, marca, qualità, serviziu cum'è u core di u vantaghju cumpletu. Dopu, un serviziu megliu per i clienti cooperati. In a premessa di u sviluppu di l'impresa cum'è un fundamentale, sforzi per serviziu à i nostri clienti. U nostru scopu hè "u cliente hè u nostru diu", in a cumpetizione fiera cuntempuranea, sottu à a pulitica ecunomica glubale di benefiziu mutuu win-win, ùn paghemu micca solu l'attenzione à l'alta qualità di i prudutti, elevati standard, prestemu più attenzione à a soddisfazione di i clienti , effetti è sperienza di l'utilizatore, solu a soddisfazione di i clienti hè a radica di u sviluppu di l'impresa è di a sopravvivenza per un longu tempu. In terzu, uttimizate ulteriormente a struttura di l'impresa. Cù u sviluppu continuu di a cumpagnia è u numeru crescente di clienti, continuemu à ottimisà a nostra struttura mentre prumove u sviluppu di l'impresa, in modo chì l'impresa possa ottene una migliore cooperazione da l'internu à l'esternu, in modu da prumove a globalizazione di l'impresa.

dsafafs

Tenimu à ringrazià ancu tutti i persunali di a nostra sucietà per i so sforzi cumuni per fà di sta fiera di u Cantone un successu cumpletu. Riassumendu u passatu è aspettendu l'avvene, ci auguranu un successu successu in a prossima fiera di Cantone.

dasf


Tempu di posta: Jul-15-2020