bdfgffd

nutizie

PETROKING PETROLEUM HEBEI CO., LTD, Basatu nantu à a nostra propria fabbrica stabilita in 1988. Avemu 32 anni di esperienza di produzione di grassu è 10 anni di sperienza travagliendu cù più di 40 paesi in Asia, Africa, Mercatu di l'industria europea è America. Semu accessu à u portu di Tianjin. Ancu i trasporti aerei è ferroviarii sò assai cunvenienti, chì ponu assicurà u tempu per a consegna.

ufha

Semu specializati in a fabricazione di Grassu di Base di Litiu Multipurpose, Grassu à Alta Temperatura, Grassu di Pressione Estrema, Grassu di Cumpressu di Litiu, Grassu di Cumpressu di Aluminium, Grassu di Grafite, Grassu di Calci Anidru, Oliu di Motore, Oliu di Ingranaggi, Oliu Idraulicu etc.

Di solitu u puntu di caduta di grassu hè di 140 gradi à 380 gradi. Puderanu esse aduprati in cuscinetti, camion è macchine. U più pupulare hè u grassu per alte temperature, chì pò esse adupratu in camiò pesanti è si comporta bè in tempi caldi.

Oghje ghjornu, a nostra squadra di sperti hà sviluppatu un novu grassu grafenu, chì u puntu di calata hè di 600 gradi à 1000 gradi. A grassa grafenica hè avà nova in Cina è dumandemu u brevettu.

Caratteristica 1: riduce a frizione di 50%

Caratteristica 2: riduce l'abrasione di 50%

Caratteristica 3: Durata di vita 10 volte più longa, 500000 km senza manutenzione

U più impurtante hè di riduce a resistenza à a guida è di risparmià 5% di carburante

Inoltre, pudemu ancu pruduce prudutti specifici secondu a dumanda di i clienti. Sia selezziunendu un pruduttu attuale da u nostru catalogu sia cercandu aiutu di ingegneria per a vostra applicazione, pudete parlà cù u nostru centru di serviziu clienti nantu à e vostre esigenze di sourcing.

Cunsideremu a qualità cum'è a nostra vita è avemu un rigore cuntrollu di qualità in ogni passu di pruduce è insistimu "Cliente prima" cum'è a nostra filosofia cummerciale per sempre.

Offremu micca solu i beni, ma ancu u megliu serviziu, chì pò mantene a relazione di cooperazione à longu andà cù tutti i clienti
Avemu da travaglià più duru per furnisce à i clienti più prudutti è megliu.

img
img2

Tempu di posta: Jul-15-2020