bdfgffd

prudutti

Macchinari

breve descrizzione:

A nostra macchina di riempimentu hè stata ampiamente aduprata in l'imballaggi è in piccule imprese di imballu di industria di grassu è grassu in Cina. Questa seria di prudutti pò esse realizata da u grande tamburu (180L) à ogni capacità di seccu / picculu seccu, sacchettu, can, bottiglia è altri cuntenitori di misurazione automatica, riempimentu.Questa seria di prudutti anu una testa unica, doppia testa, è altri mudelli, ponu risponde à e diverse necessità di l'utilizatori di tutti i generi di esigenze di imballaggio.


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

1 gamma quantitativa: 0.2-2L 2-18L 2 precisione di riempimentu: ± 0.5%
3. Filling capacity: >
12L / min (split di canna da 1 L)
4. A pressione di l'aria: 0.4Mpa
5. Cunsumu di gasu: 0.6m3 / min
6 mudellu di putenza di u trasportu di u mutore: Y160L-8 / 7.5KW
7. Dimensioni; 2600 * 1800 * 2550 mm (doppie estremità)
Pesu netu: 1200-1800 kg

Questa macchina hè una macchina volumetrica di misurazione è imballu, chì hè cumposta da duie parti: trasportu di materiale è riempimentu. E duie parti sò cunnesse in tuttu per tubi.
Questa macchina hè un mudellu à doppia testa, pò esse adupratu per a basa di calciu, grassu è pasta di basa è altri materiali semi-liquidi riempimentu è riempimentu.

1 Materiale chì trasmette parte:
A parte hè cumposta da un quadru, un gruppu di cilindri, una piattaforma di elevazione è una coclea di elevazione.
A causa di a scarsa fluidità di u grassu è di altri materiali semi-liquidi, hè aduttatu un dispositivo di trasmissione di coclee a vite.
Durante u travagliu, spinghje una canna piena di materiali 180 litri in a piattaforma di sollevamentu. Dui cilindri cunducenu a tavula di travagliu per cullà. In listessu tempu, a coccia gira per trasportà i materiali in a canna verticalmente in alto è mandalli da u portu superiore à a parte di riempimentu.

2 Parte di riempimentu:
A parte di riempimentu hè cumposta da un quadru, una testa di riempimentu di misurazione è un controller di partenza.
U sistema di riempimentu di misurazione hè cuntrullatu da una valvola à pedi o da una valvola di tirata azionata manualmente. A testa di riempimentu di misurazione hè cumposta da cilindru di misurazione volumetrica è valvula rotativa.
A parte inferiore di u pistone di u cilindru di misurazione hè dotata di un quadrante per adattà a dimensione di u volumu, chì pò adattà a quantità di riempimentu secondu a necessità.
U vulume destrale di u quadrante diminuisce è u vulume mancinu aumenta.
À u principiu di riempimentu, u seccu (saccu) hè allinatu à u portu di scarica, in modu chì sia vicinu à u fondu di u seccu (saccu). Durante u riempimentu, u materiale scaricherà l'aria in u bucket (saccu) da u circondu di l'ugliu di riempimentu misurendu u flussu in u fondu. In listessu tempu, u materiale (saccu) discenderà per cumplettà u riempimentu.

3 Sistema elettricu è principiu di travagliu pneumaticu:
A rotazione di a coclea di sta macchina hè guidata da un mutore. Ci hè un armariu di cuntrollu elettricu daretu à a fusoliera è un relé termicu per a prutezzione di sovraccaricu di u mutore.
U buttone di l'interruttore di u mutore hè muntatu nantu à u pannellu frontale di a macchina di riempimentu.
In più di l'altre parti sopra sò u cuntrollu pneumaticu, u materiale chì trasmette una parte di l'armadiu di cuntrollu di l'aria in a parte anteriore di a fusoliera, a parte di riempimentu di u sistema di controllo di l'aria hè installata in u quadru di a macchina di riempimentu.
A parte di trasportu di u materiale pò realizà l'azzione di alzà u canna, fermendu u canna è lascendu cascà u canna.
U trasportu è u riempimentu sò cuntrullati separatamente, è i botti superiori è inferiori (sacchetti) sò gestiti manualmente.
L'aria compressa da a stazione di fornitura di gas o compressore d'aria entra in a macchina dopu a filtrazione.
L'aria compressa entra in u cilindru è l'elementu logicu attraversu a vàlvula di cut-off, separatore di cilindru, valvula regulatrice di pressione, dispositivu di nebbia d'oliu, valvula di inversione.
Prucessu di travagliu pneumaticu: u bucket (saccu) viotu allinea u bucchinu di riempimentu, a valvula di u pede hè iniziata, a testa di riempimentu cumincia à travaglià, u bucket (saccu) cade in modu sincrunu, u riempimentu hè finitu, u bucket (saccu) cade à u postu, a misura hè tornata à a pusizione originale è u materiale hè inalatu.
Cacciate manualmente u seccu (saccu) è poi mette u secchettu supranu (saccu) è poi avviate a valvula di u pede per u prossimu ciclu di travagliu.


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu

    Produttu categurie